התיעוד חשף • לוחמי דאעש מסתננים כפליטים לאירופה

    שלמה ריזל 1 Comment on התיעוד חשף • לוחמי דאעש מסתננים כפליטים לאירופה
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משבר הפליטים הסורים באירופה ממשיך להעסיק גורמים רבים ממינכן שבגרמניה ועד ניו יורק שבארה"ב. כזכור, אפילו בישראל היו כאלה שטענו כי מן הראוי לפתוח את השערים לאותם פליטים שכביכול ברחו מהתופת הסורית.

    אולם היום מתברר כי בעיית הפליטים היא לא רק משבר הומניטרי של אותם נמלטים "תמימים" סוריים – אלא משבר שיכול להמיט אסון בכל רחבי אירופה.

    היום (רביעי) חושף בכיר באופוזיציה הסורית את המספרים האמיתיים של גלי המהגרים השוטף כרגע את אירופה. לדבריו בסך הכל רק 5 אחוז מהם – הם אכן פליטים סוריים. 20 אחוז הם פליטים מעיראק – רובם ממוצא שיעי שברחו מהעוני המחפיר ושנמאס להם מהפסקות חשמל והיתר הם סונים מהעיר מוצול שנכבשה על ידי דאע"ש וכמעט רבע מיליון מתושביהם ברחו אל מחוץ למדינה.

    לדברי הבכיר הסורי, שאר הפליטים, ברובם הם אפגנים, כורדים, אפריקאים ולבנונים. עוד הוא מציין כי מלבד הסורים, כל "הפליטים" קורעים את דרכוניהם והמסמכים וטוענים שהם סורים.

    אולם, החשש הגדול הוא כי לוחמי דאעש יסתננו כפליטים וימלאו את רחבי אירופה. היום התפרסמה תמונה ברשת שממחישה את הסיבה לדאגה יותר מכל. בתמונה נראה "פליט" שהגיע לתחנת הרכבת במינכן, ובתמונה נוספת נראה אותו "פליט" כשהוא חמוש בנשק כבד – לבוש במדי הלחימה של דאע"ש.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בקיצור: האם מסוכן לטייל היום באירופה, כשם שמסוכן לטייל בארצות ערב ומדינות העולם השלישי?